Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

Ποιoς είμαι:



  • Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1972, όπου ζω και εργάζομαι. Είμαι παντρεμένος με τη Γεωργία Μπόντζιου και έχουμε δύο παιδιά.
  • Φοίτησα στο 19ο γυμνάσιο & λύκειο Θεσσαλονίκης και σπούδασα στην πολυτεχνική σχολή του Α.Π.Θ.
  • Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία ως δόκιμος έφεδρος αξιωματικός του πυροβολικού και μου απονεμήθηκε κατά την απόλυσή μου δίπλωμα ευδοκίμου υπηρεσίας  από το Γ’ Σ.Σ.
  • Είμαι διπλωματούχος τοπογράφος μηχανικός, ελεύθερος επαγγελματίας-μελετητής δημοσίων και ιδιωτικών έργων και συνιδρυτής της ΑΚΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ενώ παράλληλα έχω αναπτύξει επιχειρηματική δραστηριότητα με συμμετοχές σε διάφορες εταιρείες και startups, στις οποίες εργάζεται πλήθος μηχανικών, τεχνικών και διοικητικών υπαλλήλων.
  • Διατέλεσα τεχνικός σύμβουλος του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα, από το Σεπτέμβριο του 2019 έως το Δεκέμβριο του 2022.
  • Έχω διατελέσει επί σειρά ετών μέλος και πρόεδρος του Δ.Σ. του Συλλόγου Διπλωματούχων Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών Βορείου Ελλάδος.
  • Είμαι μέλος της Αντιπροσωπείας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
  • Από το 2006 εκλέγομαι στην Αντιπροσωπεία του Τμήματος Κ. Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ/ΤΚΜ) και από το 2007 στη Διοικούσα Επιτροπή του. Έχω συμμετάσχει σε πλήθος πρωτοβουλιών του ΤΕΕ/ΤΚΜ, ως μέλος μονίμων επιτροπών και ως εθελοντής. Είμαι σύνδεσμος της Δ.Ε. με τη Μόνιμη Επιτροπή Χωροταξίας και Ανάπτυξης.Ακόμη είμαι ιδρυτής και υπεύθυνος για τη χορωδία του Τεχνικού Επιμελητηρίου, της οποίας είμαι μέλος.
  • Έχω διατελέσει πρόεδρος της ΔΚΜ Κεντρικής Μακεδονίας και είμαι συντονιστής της Ανασυγκρότησης Μηχανικών.
  • Είμαι συντονιστής B. Ελλάδας της πανευρωπαϊκής οργάνωσης των ατομικών μελών των ευρωφιλελευθέρων (Αlde Party IMS).



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου